20.02.2017 року в методичному
кабінеті відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької РДА відбулось
засідання науково-методичної ради під головуванням завідувача кабінетом
методичним Квашук Н.Р.
На сучасному етапі шкільної
практики особливого значення набуває проблема створення освітньо-виховного
середовища, яке сприяє гармонійному розвитку школярів, та впровадження
інноваційних технологій і методів підвищення ефективності навчання учнів.
Розвиток уже існуючих та пошук
нових методів, форм, прийомів веде до
більшої їх відповідності цілям і змісту навчання.
В організації пізнавальної
діяльності на уроках важливим є вибір (за методичною доцільністю) стилю
взаємодії з учнями, технології навчання, застосування конкретних методичних прийомів.
Характерною рисою вдосконалення
методів можна вважати посилення їх активізуючого, розвиваючого впливу на учнів.
Впровадження
особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів є основою для вирішення першочергових завдань
у формуванні ключових життєвих та предметних компетентностей.
Такими є основні узагальнюючі
висновки, які сформульовані на основі
представлених на розгляд науково-методичної ради досвідів вчителів.
На засіданні були представлені досвіди 9 вчителів, що
атестуються на присвоєння педагогічного звання «старший учитель», 1- на
присвоєння звання «учитель-методист», 2- на встановлення вищої кваліфікаційної категорії.
Прийнято рішення схвалити досвіди вчителів.
Матеріали досвіду вчителя
математики Салівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Соси Віри Іванівни, яка атестується на присвоєння
звання «учитель-методист», рекомендовано направити на розгляд фахової комісії та науково-методичної
ради Полтавського обласного інституту
післядипломної освіти педагогічних працівників імені М.В.Остроградського.
Підготувала
Олена Яременко, секретар ради