понеділок, 2 січня 2017 р.

Методична рада


26.12.2016 року в методичному кабінеті відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької РДА відбулось засідання науково-методичної ради під головуванням завідувача кабінетом методичним Квашук Н.Р.
Про підсумки проведення Року англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах району інформували учителі Садківської ЗОШ-І-ІІІ ступенів (Лисенко О.Ю), Білецьківського НВК (Білозерська М.В.), Салівської ЗОШ-І-ІІІ ступенів (Андрійчук С.П.), Ялинцівського НВК (Горпинко Н.О.).
Проведені в навчальних закладах заходи були спрямовані на популяризацію англійської мови як навчального предмету та мови спілкування у позакласній діяльності. Проведено велику різноманітність тематичних заходів,  розроблено культурно-освітні проекти з вивчення традицій, відзначення свят, ознайомлення з творчістю Шекспіра, фестивалі, конкурси, віртуальні подорожі до англомовних країн, календарні свята: День  Австралії, День бабака, День Президентів,  Свято дитячої книги, Всесвітній день здоров’я та інші.  Влітку працювали  англомовні табори «Happy Kids» (Білецьківський НВК) та «RANBO» (Садківська ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Про особливості впровадження  національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах району інформувала методист РМК Галбург І.М., про організацію роботи у своїх навчальних закладах -  Біляєва А.І., заступник з виховної роботи Садківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кременчуцької районної ради,  Каптан Т.О., педагог-організатор Максимівського НВК Недогарківської сільської ради.  Підсумовано результати та визначено подальші кроки реалізації Концепції національно-патріотичного виховання. Системний підхід до навчально-виховного процесу, вивчення природи та історії рідного краю, свого села, України, активізація волонтерського руху, проведення уроків  мужності, виготовлення оберегів у традиціях українського народу, догляд за обелісками, проведення фестивалів, конкурсів, вікторин, подорожей та інші заходи сприяють формуванню громадянської свідомості та патріотизму у школярів. Методист Моніч В.М. зазначила про необхідність реалізації заходів щодо відзначення ювілейних дат історичних подій, видатних особистостей України, комплексних тематичних програм, розвитку пізнавального інтересу у школярів через активну участь у творчих конкурсах.
Співпраця психолого-медико-педагогічної комісії з батьками (доповідач Наріжна В.А., керівник РЦПП та СР, в.о. керівника ПМПК) - актуальне питання сьогодення для вирішення  проблем  з освітою дітей з особливими освітніми потребами. З метою соціалізації таких дітей необхідно забезпечити впровадження в навчально-виховний процес рекомендації ПМПК щодо організації навчально-виховної роботи, індивідуального супроводу  корекційних програм, надання системної консультаційної допомоги батькам щодо навчання дітей з ООП. Необхідно вести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо необхідності своєчасного звернення до ПМПК для визначення програм навчання та корекції розвитку.
По питанню «Використання інтернет-сервісів для створення дидактичних матеріалів» виступили методист РМК Вишевська П.І. та вчитель інформатики Максимівського НВК Недогарківської сільської ради Петрова Н.В. У своєму виступі Вишневська П.І. зазначила, що ІКТ-технології - це  сучасні інструменти, за допомогою яких реалізуються цілі навчання, підбір та використання  яких у навчально-виховному процесі  залежить від майстерності та досвіду вчителя. Різні групи сервісів Google найбільш доступні та зручні для використання вчителями. Петрова Н.В. представила приклади застосування таких сервісів у власній педагогічній діяльності безпосередньо у навчальному процесі та у позакласній діяльності та розвитку інтересів школярів.  Відеопрезентація – вітання «З новим 2017 роком!» учителя інформатики М.Кохнівської ЗОШ І-ІІ ступенів Черниша О.В .- яскравий приклад  застосування Інтернет-сервісів у візуалізації навчально-виховного процесу.
Рекомендовано  активно впроваджувати хмарні технології в управлінську діяльність та у навчально-виховну діяльність вчителя, визначати доцільність використання інтернет-сервісів відповідно до поставлених навчальних цілей. Використовувати сервісиWeb 2.0 для створення дидактичних матеріалів, зокрема: віртуальні дошки; стрічки часу; презентації і слайд-шоу; мережеві публікації; ментальні карти;  хмари слів; обробка фото і зображень;  графічні редактори;  багатофункціональні сервіси; сервіси Google (документи, таблиці, малюнки, блоги і т.д.).

     Підготувала Яременко О.В., секретар ради