Віртуальні районні
методичні заходи для наших педагогічних працівників стали звичними.
Проведення
семінару-практикуму для вчителів фізики, яке планувалось на базі однієї із
шкіл, через певні обставини довелось перенести у віртуальну площину (з 26.11по
07.12.2018 року). Замість класної кімнати, майданчиком для проведення заходу
став Google
Classroom. Вчителі фізики взяли активну участь в обговоренні такої
актуальної на даний час теми як «Шляхи підвищення результативності навчання на
уроках фізики», до того ж, замість звичної ролі викладача, на певний час
виступили у ролі студентів.
На інтерактивній
віртуальній дошці Padlet вони висловили
свою думку з даної теми. Використавши детальні рекомендації, створили свої блоги
та переглянули блоги колег, де проаналізували висвітлення в них питання
підвищення результативності навчання, запозичивши безцінний педагогічний досвід
у колег. Переглянули та прокоментували запропоноване відео. Переглянувши
доступні Інтернет-джерела, підготували статті, розмістили їх в своїх блогах або
прикріпили до Завдання в Classroom, а також залишили коментарі до цього завдання своїм
колегам. На завершення, як і годиться, виконали рефлексію, яка була
запропонована у вигляді вправи «Прикрасимо ялинку» в додатку Google Малюнку.
Поскільки вчителі на
певний час стали студентами Гугл Класу, додаток «виставив» їм оцінки. Більшість
учасників отримали «12» за кожне завдання.
Найбільшу активність
у проведенні заходу виявили Михайленко С.А. (Салівська ЗОШ І-ІІІ ступенів),
Черниш О.В. (Малокохнівська ЗОШ І-ІІ ступенів), Голубнича С.М. (Потоківська ЗОШ
І-ІІІ ступенів), Макотченко Л.А. (Чечелевська ЗОШ І-ІІ ступенів), Забірникова
С.Л. (Садківська ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Неабияку активність
виявила Пилипенко К.Г. (Білецьківський НВК), яка водночас брала участь в роботі
семінару та захищала магістерську ступінь у Полтавському ВУЗі (саме проведений
у віртуальній площині захід став можливим на відстані). Тому маємо нагоду
привітати Кристину Геннадіївну ще й із отриманням червоного диплому!
Проведений
семінар-практикум ще раз підтвердив, що такі віртуальні заходи мають багато
переваг над реальними: учитель може працювати в звичному йому режимі, бо не має
потреби кудись їхати, витрачати на це час і кошти; виконання завдань не
обмежене в часі, до нього можна приступити в будь-який зручний час та в
будь-якому місці з доступом до мережі Інтернет; вдосконалюються навички роботи
вчителя з Інтернет-джерелами та комп’ютерними технологіями тощо.