понеділок, 10 грудня 2018 р.

Віртуальний семінар-практикум учителів фізики «Шляхи підвищення результативності навчання на уроках фізики»



Віртуальні районні методичні заходи для наших педагогічних працівників стали звичними.
Проведення семінару-практикуму для вчителів фізики, яке планувалось на базі однієї із шкіл, через певні обставини довелось перенести у віртуальну площину (з 26.11по 07.12.2018 року). Замість класної кімнати, майданчиком для проведення заходу став Google Classroom. Вчителі фізики взяли активну участь в обговоренні такої актуальної на даний час теми як «Шляхи підвищення результативності навчання на уроках фізики», до того ж, замість звичної ролі викладача, на певний час виступили у ролі студентів.
На інтерактивній віртуальній дошці Padlet вони висловили свою думку з даної теми. Використавши детальні рекомендації, створили свої блоги та переглянули блоги колег, де проаналізували висвітлення в них питання підвищення результативності навчання, запозичивши безцінний педагогічний досвід у колег. Переглянули та прокоментували запропоноване відео. Переглянувши доступні Інтернет-джерела, підготували статті, розмістили їх в своїх блогах або прикріпили до Завдання в Classroom, а також залишили коментарі до цього завдання своїм колегам. На завершення, як і годиться, виконали рефлексію, яка була запропонована у вигляді вправи «Прикрасимо ялинку» в додатку Google Малюнку.
Поскільки вчителі на певний час стали студентами Гугл Класу, додаток «виставив» їм оцінки. Більшість учасників отримали «12» за кожне завдання.

Найбільшу активність у проведенні заходу виявили Михайленко С.А. (Салівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Черниш О.В. (Малокохнівська ЗОШ І-ІІ ступенів), Голубнича С.М. (Потоківська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Макотченко Л.А. (Чечелевська ЗОШ І-ІІ ступенів), Забірникова С.Л. (Садківська ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Неабияку активність виявила Пилипенко К.Г. (Білецьківський НВК), яка водночас брала участь в роботі семінару та захищала магістерську ступінь у Полтавському ВУЗі (саме проведений у віртуальній площині захід став можливим на відстані). Тому маємо нагоду привітати Кристину Геннадіївну ще й із отриманням червоного диплому!
Проведений семінар-практикум ще раз підтвердив, що такі віртуальні заходи мають багато переваг над реальними: учитель може працювати в звичному йому режимі, бо не має потреби кудись їхати, витрачати на це час і кошти; виконання завдань не обмежене в часі, до нього можна приступити в будь-який зручний час та в будь-якому місці з доступом до мережі Інтернет; вдосконалюються навички роботи вчителя з Інтернет-джерелами та комп’ютерними технологіями тощо.