вівторок, 31 січня 2017 р.

Дякуємо спонсорам за подарунки!

Новорічні свята…  Такі веселі та  довгоочікувані. Особливо приємними вони були для учнів Кам’янопотоківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М. С. Новохатька. Адже завдяки Новорічним подарункам, які  діти отримали від спонсорів напередодні Нового 2017 року, вони в черговий раз  відчули, що таке справжнє свято. І не можливо передати тієї радості, вогнику в їхніх очах, коли малеча отримувала солодощі.
        Адміністрація школи, педагогічний та батьківський колективи висловлюють щиру подяку спонсорам, які створили справжнє свято для учнів школи, а саме: Благодійному фонду Полтавського ГЗК, народному депутату України  Костянтину Жеваго, народному депутату партії «Батьківщина» Руслану Богдану, агрофірмі «Кам’янка», ФОП  Сергієнко В.І.
            Надіємось на подальшу співпрацю та дружбу.

Адміністрація школи

середу, 25 січня 2017 р.

Забути кров святу не маєм права!

Сьогодні багато патріотів нашої держави воюють  в зоні АТО, захищаючи свободу, незалежність та територіальну цілісність України. З метою виховання в учнів патріотизму, шанобливого ставлення до Батьківщини, гордості за наших захисників Вітчизни  24.01.2017  у Кам’янопотоківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені М.С.Новохатька відбулася зустріч з  учасниками бойових дій в зоні АТО – Паршком Олександром Леонідовичем та Ковалем Олегом Володимировичем.
Зустріч була проведена для учнів 1-4 класів.Не приховуючи хвилювання, бійців привітала вчитель початкових класів Біла Ольга Михайлівна. Від імені педагогів та учнів вона висловила глибоку вдячність та шану бійцям за їхню мужність, за силу волі і витривалість. Програму заходу супроводжували виступи школярів. В ході зустрічі учасники АТО спілкувалися з дітьми, неохоче згадували подробиці бойових дій, дякували за те, що їх так тепло зустріли у стінах школи.
На завершення учасникам бойових дій від учнів 4 класу були вручені патріотичні картинки-обереги, виконані у техніці «квілінг», з побажаннями на зворотному боці здоров’я, удачі, щастя, миру та найскорішого повернення додому  живими і здоровими.

Статтю підготувала: Бабенко Людмила Григорівна, заступник директора з виховної роботи.



понеділок, 2 січня 2017 р.

Методична рада


26.12.2016 року в методичному кабінеті відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької РДА відбулось засідання науково-методичної ради під головуванням завідувача кабінетом методичним Квашук Н.Р.
Про підсумки проведення Року англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах району інформували учителі Садківської ЗОШ-І-ІІІ ступенів (Лисенко О.Ю), Білецьківського НВК (Білозерська М.В.), Салівської ЗОШ-І-ІІІ ступенів (Андрійчук С.П.), Ялинцівського НВК (Горпинко Н.О.).
Проведені в навчальних закладах заходи були спрямовані на популяризацію англійської мови як навчального предмету та мови спілкування у позакласній діяльності. Проведено велику різноманітність тематичних заходів,  розроблено культурно-освітні проекти з вивчення традицій, відзначення свят, ознайомлення з творчістю Шекспіра, фестивалі, конкурси, віртуальні подорожі до англомовних країн, календарні свята: День  Австралії, День бабака, День Президентів,  Свято дитячої книги, Всесвітній день здоров’я та інші.  Влітку працювали  англомовні табори «Happy Kids» (Білецьківський НВК) та «RANBO» (Садківська ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Про особливості впровадження  національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах району інформувала методист РМК Галбург І.М., про організацію роботи у своїх навчальних закладах -  Біляєва А.І., заступник з виховної роботи Садківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кременчуцької районної ради,  Каптан Т.О., педагог-організатор Максимівського НВК Недогарківської сільської ради.  Підсумовано результати та визначено подальші кроки реалізації Концепції національно-патріотичного виховання. Системний підхід до навчально-виховного процесу, вивчення природи та історії рідного краю, свого села, України, активізація волонтерського руху, проведення уроків  мужності, виготовлення оберегів у традиціях українського народу, догляд за обелісками, проведення фестивалів, конкурсів, вікторин, подорожей та інші заходи сприяють формуванню громадянської свідомості та патріотизму у школярів. Методист Моніч В.М. зазначила про необхідність реалізації заходів щодо відзначення ювілейних дат історичних подій, видатних особистостей України, комплексних тематичних програм, розвитку пізнавального інтересу у школярів через активну участь у творчих конкурсах.
Співпраця психолого-медико-педагогічної комісії з батьками (доповідач Наріжна В.А., керівник РЦПП та СР, в.о. керівника ПМПК) - актуальне питання сьогодення для вирішення  проблем  з освітою дітей з особливими освітніми потребами. З метою соціалізації таких дітей необхідно забезпечити впровадження в навчально-виховний процес рекомендації ПМПК щодо організації навчально-виховної роботи, індивідуального супроводу  корекційних програм, надання системної консультаційної допомоги батькам щодо навчання дітей з ООП. Необхідно вести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо необхідності своєчасного звернення до ПМПК для визначення програм навчання та корекції розвитку.
По питанню «Використання інтернет-сервісів для створення дидактичних матеріалів» виступили методист РМК Вишевська П.І. та вчитель інформатики Максимівського НВК Недогарківської сільської ради Петрова Н.В. У своєму виступі Вишневська П.І. зазначила, що ІКТ-технології - це  сучасні інструменти, за допомогою яких реалізуються цілі навчання, підбір та використання  яких у навчально-виховному процесі  залежить від майстерності та досвіду вчителя. Різні групи сервісів Google найбільш доступні та зручні для використання вчителями. Петрова Н.В. представила приклади застосування таких сервісів у власній педагогічній діяльності безпосередньо у навчальному процесі та у позакласній діяльності та розвитку інтересів школярів.  Відеопрезентація – вітання «З новим 2017 роком!» учителя інформатики М.Кохнівської ЗОШ І-ІІ ступенів Черниша О.В .- яскравий приклад  застосування Інтернет-сервісів у візуалізації навчально-виховного процесу.
Рекомендовано  активно впроваджувати хмарні технології в управлінську діяльність та у навчально-виховну діяльність вчителя, визначати доцільність використання інтернет-сервісів відповідно до поставлених навчальних цілей. Використовувати сервісиWeb 2.0 для створення дидактичних матеріалів, зокрема: віртуальні дошки; стрічки часу; презентації і слайд-шоу; мережеві публікації; ментальні карти;  хмари слів; обробка фото і зображень;  графічні редактори;  багатофункціональні сервіси; сервіси Google (документи, таблиці, малюнки, блоги і т.д.).

     Підготувала Яременко О.В., секретар ради